Korfbalclub Boomse zoekt spelers/speelsters om de club uit te breiden. Alle leeftijden

Vooral dames welkom vanaf 16 jaar voor de kernploeg te versterken

Welkom op de site van Boomse Korfbalclub.

Sinds 2022 heeft KC Boomse drie teams. We hebben een kernploeg waar iedereen vanaf 16 jaar welkom is die competitief wil spelen. Als je geen competitie wilt spelen, maar gewoon voor de fun en de positieve groepssfeer wilt gaan, dan kun je terecht bij onze recreantenploeg .We bieden spelers van beide teams de mogelijkheid om te trainen op vrijdagavond tijdens het veldseizoen (park van Boom) en op dinsdagavond tijdens het zaalseizoen in de sporthal in de Schorre. Hoewel trainen niet verplicht is, kan het helpen om je conditie en vaardigheden te verbeteren.
Voor jeugdspelers vanaf 9 jaar zijn er twee trainingen per week. Het is niet verplicht om twee keer per week te trainen. Alle trainingen worden geleid door een coach.
We verwelkomen nieuwe leden die al kunnen korfballen of de sport willen leren. Korfbal is een sport voor zowel dames als heren.

Initiatie Korfbal@schoolproject in het St Jozefschool in Reet

Zaterdag 9 september was er een geleide training op de terreinen van KC Boomse.

Zie foto's activiteiten kalender/foto's met onze toppers Ken en Walter.

11/03/2023:

KC Boomse engageert zich via korfbal@school om korfbal aan te bieden in drie basisscholen in Boom. Meerbepaald Villa Kakelbont, De Reuzenboom en 't Krekeltje. Zo willen we niet enkel onze club promoten, maar vooral op een leuke speelse manier korfbal in de spotlight zetten! Wij, de juffen en meesters en alle kindjes zijn alvast superenthousiast!!

05/09/2022:

Dankzij Crelan Foundation kunnen we sinds dit seizoen korfbal aanbieden aan de allerkleinsten. Via sponsoring waren we in staat materiaal aan te kopen en we zijn trots dat ze mee in dit verhaal geloven!