Ploegen

Sinds 2022 heeft KC Boomse drie teams. We hebben een kernploeg waar iedereen vanaf 16 jaar welkom is die competitief wil spelen. Als je geen competitie wilt spelen, maar gewoon voor de fun en de positieve groepssfeer wilt gaan, dan kun je terecht bij onze recreantenploeg.
We bieden spelers van beide teams de mogelijkheid om te trainen op vrijdagavond tijdens het veldseizoen en op dinsdagavond tijdens het zaalseizoen in de sporthal in de Schorre. Hoewel trainen niet verplicht is, kan het helpen om je conditie en vaardigheden te verbeteren.
Voor jeugdspelers vanaf 9 jaar zijn er twee trainingen per week. Het is niet verplicht om twee keer per week te trainen. Alle trainingen worden geleid door een coach.
We verwelkomen nieuwe leden die al kunnen korfballen of de sport willen leren. Korfbal is een sport voor zowel dames als heren.