GEDRAGSCODES

Gepubliceerd op 10 oktober 2020 om 15:49

ALS SPELER ENGAGEER IK MIJ OM:

• Ik ben 10 minuten voor aanvang training aanwezig. ( tenzij coach verwittigd is)
  • Voor een thuismatch ben ik 1u op voorhand aanwezig en op verplaatsing 30 minuten.
  • Bij afwezigheid steeds Kris of Danny ruim op voorhand te verwittigen.
  • Geen waardevolle voorwerpen achter te laten in de kleedkamer.
  • Het tennisclubhuis niet te betreden met veldschoenen.
  • De kleedkamer netjes achter te laten.
  • Mee te helpen om het materiaal zowel op training als wedstrijd klaar te leggen en op te ruimen.
  • Zorg te dragen voor de clubkledij.
  • Geen obscene, beledigende of racistische taal en /of gebaren te gebruiken.
  • Loyaal te zijn in mijn gedrag en mij niet agressief, gewelddadig of spottend te gedragen.
  • Mijn ploegmaats, de tegenstander, de scheidsrechter, de trainers en zijn/haar beslissingen te respecteren.
  • De club niet in diskrediet te brengen door onbehoorlijk gedrag of onsportief gedrag zowel tijdens trainingen, wedstrijden als op social media.
  • Het huishoudelijk reglement en alle andere richtlijnen van de club na te leven.

COVID-19 AFSPRAKEN

Bij aankomst op training: iedereen draagt mondmasker! Bij start training mag dit af.

Iedereen brengt zelf mee: een drinkbus en een handdoekje om je handen af te drogen na het wassen.

Iedereen wast en ontsmet zijn handen voor de training.

Materiaal zoals palen en ballen of andere gebruiksvoorwerpen worden ontsmet voor de training.

Tijdens de training worden regelmatig de ballen en de handen ontsmet.

Wanneer je je ziek voelt, gelieve niet te komen trainen. We willen tenslotte niet allemaal in quarantaine.

Als je terugkomt van een oranje of rode zone kom je niet trainen vooraleer je quarantaine voorbij is.

Na de training iedereen handen wassen en materiaal ontsmetten. In de loods is water ter beschikking.

Wanneer we iets gaan drinken in de kantine altijd uw veldschoenen uitdoen aan de voordeur, mondmasker binnen dragen + handen aan de inkom van de kantine ontsmetten. Mondmasker mag af op het terras tenzij het er druk is en de afstand van 1,5m niet kan bewaren.

We zijn ons ten volle van bewust dat al deze maatregelen niet gemakkelijk zijn, maar als ieder zijn gezond verstand gebruikt dan hopen we als groep een tof seizoen te beleven.

Er zijn geen reacties geplaatst.